עבודות עץ

מרסלו הינו מותג ייחודי המספק עבודות עץ איכותיות בעיצובים מרשימים ובהתאמה אישית ללקוח. במרסלו תוכלו להנות ממגוון עבודות עץ לבית או למשרד המתאימות לכם הן מבחינת המחיר, הן מבחינת הנוחות, והן מבחינת העיצוב.

השוואה בין סוגים שונים של חומרי גלם מצביעה באופן ברור על היתרונות של עץ ועל הערך המוסף שנובע מתוך היכולת לשלב אותו בעבודות שונות ברחבי הבית. במאמר הבא נציג את ההבדלים בין סוגי העבודות, נבין מה היתרונות של ריהוט כזה וגם נסביר כיצד הוא מעלה את ערך הנכס של עבודות עץ לבית.

יתרונות של עבודות בעץ

עבודות בעץ מבוקשות כיום אצל קהל יעד מגוון. קודם כל, יש את מעצבי הפנים שממליצים על רהיטי עץ ומאמינים בהם גם לסגנון עיצוב כפרי וגם לסגנון עיצוב קלאסי, מודרני, וינטאג' וכן הלאה. במקביל, בעלי בתים ושוכרי דירות מבינים את המשמעות של עבודות עץ לשיפור ולשדרוג איכות החיים. מכאן והלאה, כל שנותר הוא להשוות בין סוגים שונים של עבודות עץ לבית ולהצביע על הערך המוסף של רהיטי עץ.

הסיבה העיקרית להצלחה של ריהוט מעץ קשורה לאופן שבו הוא משלב בין עלות אטרקטיבית לבין תמורה מלאה. ריהוט מעץ שנחשב מעט יקר יותר לעומת מתכת, זכוכית או אלומיניום. מהבחינה הזו, כדאי להשתמש בעץ לעיצוב הבית כי הוא גם עמיד וזול וגם משתלם ואסתטי.

סיבה אחרת לכך שכדאי להשתמש בעץ לעיצוב הבית קשורה להתאמה אישית. אם מנצלים את היתרונות של שירות נגרות בהתאמה אישית  אצל נגר מומחה, יש סיכוי גבוה להתאמה בין סוג ואופי הריהוט לבין הצרכים של קהל היעד והלקוחות. התאמה אישית כזו מוכיחה את עצמה בטווח הקצר והארוך ויש לה ערך משמעותי.

קרא עוד

מה הן האפשרויות העומדות בפנינו כאשר מדובר על עבודות עץ לבית?

יש המון אפשרויות שעומדות בפנינו כאשר מדובר על עבודות עץ לבית. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של ריהוט מעץ, כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי ההבדלים בין הדגמים והפרויקטים של עבודות בעץ.

ריהוט עץ

ריהוט מעץ לבית הם האופציה הכי טובה עבור מי שרוצה לרענן את מראה חלל הפנים של הבית, אבל בלי להיכנס לתהליך ארוך, יקר ומסורבל של שיפוץ. במקום לשבור את הקירות או להרים מרצפות, כל שנדרש הוא לבחור רהיטי עץ שמשדרג את האסתטיקה בחלל הפנים כבר באופן מיידי. כמו כן, עבודות בעץ לבית מוכיח את עצמו כי קשה להתעלם מהנוכחות שלו.

ריהוט עץ יכול להתאים פחות או יותר לכל החדרים בבית. אפשר להתחיל עם עיצוב של הסלון, להמשיך עם בחירת רהיטי עץ לחדרי שינה וחדרי ילדים, מטבח ולכלול כמובן ארונות אמבטיה מעוצבים. בכל אחד מהמקרים האלה, עבודות עץ הוא חומר גלם מומלץ שיש לו יתרון אותנטי.

חיפוי עץ

אפשרות אחרת ליהנות מהיתרונות של עבודות עץ היא לטובת חיפוי עץ. כאן המטרה היא לאו דווקא להחליף את הפריטים הקיימים, אלא להוסיף עליהם חיפוי עץ ייעודי. מהרגע שבו מוסיפים חיפוי עץ לקירות או לרצפה, השמיים הם הגבול מבחינת האפשרויות האסתטיות.

חיפוי עץ משדרג את חלל הפנים והופך את הקיר או הרצפה לעמידים יותר. בנוסף, חיפוי עץ יכול מאוד להתאים לחדרים שאותם רוצים לעצב בסגנון קלאסי או כפרי.

מטבחים מעץ

אי אפשר לדבר על עבודות עץ לבית בלי להזכיר את המטבח. זה המקום שבו ריהוט מעץ מתגלה כפתרון הדקורטיבי האידיאלי, בין היתר בזכות היכולת שלו לשלב בין תמורה מלאה לבין נראות אסתטית ברמה גבוהה.

שימוש בעץ משדרג את המטבח והופך אותו למקום שנעים יותר לשהות בו. מלבד עבודות בתחום הנגרות ולבניית ארונות או פתרונות אחסון. מטבח מעץ גם יכול להתאים למי שאוהב דקים ופרקטים ומעוניין בשילוב של העץ על הרצפה או בחיפוי קירות.

עץ – חומר הגלם המושלם לעבודות עיצוב הבית

עץ הוא חומר גלם שקל לעבוד איתו. אפשר לחתוך את העץ במהירות, להתאים אותו לדרישות של קהל היעד והלקוחות גם מבחינת גימור ולהוסיף ציפוי שיגן עליו מפני מזיקים, שחיקה ובלאי טבעי. במקביל, אותו חומר גלם מושלם לעבודה כי הוא מייצר סביבו אווירה נעימה ומגדיר את המאפיינים הכי מובהקים ובולטים של סגנון עיצוב מודרני. באמצעות היתרונות האלה של העץ, ניתן כיום לשלב אותו בעבודות שונות גם בפריטים שמעוצבים באופן גנרי וגם בהתאמה אישית.

יש הבדלים בין סוגי עבודות עץ

ההבדל העיקרי בין סוגים שונים של עבודות בעץ בא לידי ביטוי בייעוד שלו. יש למשל עבודות עץ שמיועדות לחלל החוץ ולכן הדגש בהן הוא על חיפוי וגימור לשם שיפור העמידות בפני תנאי אקלים קיצוניים, או עבודות עץ לבית שמיועדות לחלל הפנים ולכן אפשר לגלות גמישות רבה יותר מבחינת חומרי הגלם שבהם משתמשים. בנוסף, יכולים להיות הבדלים בתוצאות בין עבודות רגילות לבין עבודות עץ בהזמנה אישית.

מה כוללות עבודות עץ?

הקטגוריה הכללית של עבודות עץ כוללת בתוכה הלכה למעשה מגוון רחב של שירותים שונים. ראשית, מדובר לדוגמא על עבודות בעץ בסדר גודל יחסית קטן כמו החלפת צירים לדלתות או תיקונים קטנים ברהיטים – אבל גם על עבודות גדולות שקשורות לריהוט גינה ונוי, התקנת פרגולות ודקים ועוד.
שנית, צריך להפריד בין סוגים שונים של עבודות שמבוצעים עם סוגים שונים של עץ. הסיבה לכך שקיימים למשל פערי מחירים בין עבודות עץ בעיצוב אישי היא חומרי הגלם שבהם משתמשים, שאינם אחידים ברמתם. אם רוצים להבטיח אמינות ועמידות של עבודות עץ לבית או לחצר, מאוד חשוב להגדיר את התקציב ולהסתכל על המפרט המלא של חומרי הגלם לפני שבוחרים אותם.

מה היתרונות של עבודות עץ בעיצוב אישי?

התאמה אישית מוסיפה ערך לעבודות עץ שונות. אם עד היום התרגלנו למצב שבו אפשרויות הבחירה שלנו מוגבלות ולכן אנחנו יכולים להשוות רק בין פריטים שנמצאים בתוך רשימה סגורה או קטלוג, הרי שכיום קל מאי פעם ליצור קשר עם בעלי מקצוע ולתאם עבודות עץ בהתאמה אישית ובהתראה קצרה.
היתרון של עבודות עץ בעיצוב אישי הוא בעיקר מענה לצרכים ולדרישות. עבודות כאלה מבוצעות כאשר הלקוחות מעורבים בכל שלב: החל מהתכנון והאפיון או הסימולציה, דרך בחירת חומרי הגלם והשוואה בין סוגים שונים של עץ ועד לוח הזמנים להרכבה ולהתקנה. בגלל שיתוף הפעולה בין הנגר לבין הלקוחות, עבודות עץ לבית ולמשרד שמבוצעות בהתאמה אישית גם נראות טוב יותר וגם מוכיחות עמידות גבוהה.

עבודות עץ כהשקעה משתלמת

העלות של עבודות עץ בעיצוב אישי מעט גבוהה יותר לעומת עבודות רגילות. הסיבה לכך לא קשורה בהכרח להבדלים בין חומרי הגלם שבהם משתמשים, אלא למידת ההשקעה שנדרשת מצד בעלי המקצוע. אבל מבחינת הלקוחות, הדבר החשוב הוא לזכור שמדובר בהשקעה משתלמת ולא בהוצאה רגילה.
במילים אחרות, עדיף לשלם קצת יותר על דגמים שונים של עבודות עץ בהזמנה אישית מאשר להתפשר על התוצר הסופי. עבודות עץ בהתאמה אישית יחזיקו מעמד זמן רב וישרתו אותנו ואת המשפחה במשך שנים רבות. אם נשלב עבודות בעץ כאלה גם במשרד או במקום העבודה, סביר להניח שנצליח לייצר רושם ראשוני ברמה גבוהה שגם יביא איתו עוד לקוחות חדשים ועובדים מרוצים.

כך בוחרים מול מי לבצע עבודות בעץ

לא כל נגר שעוסק בתחום של עבודות עץ בעיצוב אישי יכול להתמודד עם האתגר הזה. תמיד קל יותר לעצב רהיטים למשל בצורה תעשייתית, על פס ייצור ולפי אותה תבנית או באותו דגם. אבל בשביל עבודות עץ בהזמנה אישית, אין ברירה אלא לגלות מיומנות גבוהה מאוד ותשומת לב לפרטים הקטנים.
הדרך לבחור מול מי לבצע עבודות עץ בעיצוב אישי היא להסתכל על פרויקטים קודמים ולהתרשם מהם. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא צריכים להיות מומחים לעץ כדי לראות את ההבדל בין פרויקטים איכותיים ופחות איכותיים. כמו כן, על טעם וריח קשה להתווכח ולכן סביר להניח שנרגיש גם באופן אינטואיטיבי על איזה נגר אנחנו מוכנים לסמוך עם עבודות העץ הבאות שלו.

צרכנות נכונה מבוססת על המלצות – אבל איפה מקבלים אותן?

עוד דרך טובה לסנן בין סוגים שונים של עבודות עץ בהזמנה אישית ולהתמקד רק בשירות מקצועי של נגר שאפשר לסמוך עליו היא לקבל המלצות. את ההמלצות אנחנו יכולים לקבל בהתייעצות עם חברים, קרובים ובני משפחה. במידה ואין לנו היכרות אישית קודמת עם מעגלים קרובים, תמיד אפשר להרחיב את החיפוש ולהיעזר במידע מהאינטרנט והרשתות החברתיות.
מלבד המלצות ספציפיות, כדאי לפגוש לפחות פעם אחת את הנגר כדי להתרשם מהכימיה בין הצדדים. לכימיה יש חשיבות רבה והשפעה על האופן שבו הפרויקט יתבצע לשביעות הרצון שלנו. כדי להגדיל את הסיכוי לכך שנהיה מרוצים, תמיד נעדיף לבחור נגר מקצועי שהכימיה איתו הכי קרובה למושלמת.

לסיכום

עבודות עץ עברו דרך ארוכה מאז שהיינו חייבים לבחור אותן רק מתוך קטלוג סגור וגנרי. כיום יש ביקוש גבוה לעבודות בהזמנה אישית, אז מזל שקיימים גם בעלי מקצוע שמסוגלים להתמודד עם האתגר. בשביל למצוא נגר מקצועי מן הסוג הזה, כדאי לנו להסתכל על פרויקטים קודמים שהוא ביצע ולקבל המלצות. אחר כך, כל שנותר הוא להשוות מחירים וחומרי גלם.

למה כדאי לפנות למרסלו אומנות הריהוט

כל אחת מהעבודות לעיל דורשת פנייה לבעלי מקצוע. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של עבודות עץ גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, כדאי לפנות לשירות של נגרות בהתאמה אישית אצל נגר מומחה ולבנות ריהוט עץ לבית או למשרד.

נגר מומחה יכול לזהות בשלב מוקדם את הצרכים ולעזור לנו להגדיר תקציב ולהתאים עבורנו עבודות בעץ בהתאמה אישית.

סגור

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן