מדוע כדאי להזמין נגרות בהתאמה אישית?

עולם הנגרות עבר לא מעט תהפוכות, כשבתחילת הדרך הוא היה עושה שימוש מינימלי במיכון ולאחר מכן עבר לייצור המוני וממוכן כמו בכל תחום, והיום יש חזרה לעיצוב אישי, ל"טאץ'" הייחודי ולאמירה הפרטית. אם פעם המטבח לא קיבל את הכבוד אותו הוא מקבל היום והיה עוד חלל בבית רק כזה שגם מכינים בו אוכל, היום הוא עולם ומלואו ורבים רואים בו כחדר התרפיה שלהם (בבישול ובאפייה) וכמובן גם מקום מפגש משפחתי מן המעלה הראשונה. הנה קצת הסבר למה כדאי להזמין עבודות נגרות בהתאמה אישית על פני בחירה במוכר ובהמוני.

עבודות בעץ

נגרות בהתאמה אישית היא הזמנה של עבודות חיפוי בעץ מיוחדות, ועץ כידוע מייצג את הטבעי והאותנטי. יש אומנם חומרים אחרים מהם ניתן לייצר מטבח אך העץ תופס נתח נכבד מהמבטחים הישראליים כיום. נגרות בהזמה אישית הולכת מצוין עם עבודות עץ. הנגר הוא אמן שהופך את החומר הטבעי, העץ, לשימושי ויעיל וכזה שמקבל ייצוג מכובד בבתים רבים. הנה כמה יתרונות של נגרות בהזמנה אישית שאולי לא חשבתם עליהם.

ספריה מעוצבת מעץ לסלון

הדרישות והחומרים המעולים

עבודה אישית מול נגר, נגר שמעצב את המטבח יוצרת אצלו מחויבות. הוא לא נציג של חברת מטבחים שמקבל משכורת חודשית אלא אחד שנותן את כל כולו בשביל ליצור יצירת אומנות של ממש. הוא יעבוד רק עם חומרים מעולים, חומרים איכותיים וחזקים בשביל לשמור על השם שלו ובשביל להביא אליכם את הטוב ביותר עבורכם. הדרישות שלו מעצמו יהיו גבוהות והדרישות שלכם ממנו יכולות להיות גמישות ובהתאם למה שאתם רוצים או צריכים. אתם אומרים מהם הצרכים שלכם ואם אתם מסכמים ביניכם את הפרטים, התוצאה תהיה מדהימה.

עבודות בעץ דגמי 2019

איכות

אי אפשר להשוות, איכות העבודה בנגרות בהתאמה אישית תהיה גבוהה יותר מאשר הזמנה מפס ייצור. בהתאמה אישית כל פרט נלקח בחשבון, כל זווית וכל פינה מחושבת ואיכות העבודה והגימור שואפים לשלמות. מעבר לכך, למבט שלכם יהיו "אבא ואימא" מה שאומר שאם תהיה בעיה כלשהוא בטווח זמן הגיוני, יהיה לכם גם אל מי לפנות ולא תועברו ממזכירה למזכירה כמו בחברות הגדולות.

עבודות נגרות בהתאמה אישית

פרקטיקה

בנגרות אישית שמים דגש על הפרקטיקה. על מה שאתם צריכים ולא מה שנוח למי שיבנה לכם את המטבח. נגרות אישית היא שילוב מדהים של עיצוב עם מילוי צרכים כמו ספריות מעוצבות, ולא לחינם יותר ויותר אנשים בוחרים בה על פני כל אפשרות אחרת.

ספרית עץ איכותית

"מרסלו אומנות הריהוט" – למטבח המושלם!

אם אתם מחפשים נגרות בהתאמה אישית ברמה הגבוהה ביותר, ב"מרסלו אומנות הריהוט" תמצאו את מבוקשכם. צוות הנגרייה יעמוד על הצרכים שלכם וייתן לכם טיפים בשביל שתקבלו החלטות נכונות, ייתן לכם חיוך ומענה על כל שאלה שתהיה לכם. אך יותר מכל, צוות "מרסלו אומנות הריהוט" ייצר לכם את המטבח המושלם!

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן