ארון שירות מעץ

ארון שירות מעץ טומן בחובו מגוון רחב של יתרונות, ראשית כל מדובר בארון שהינו בדרך כלל צר במיוחד וארוך, כך שהוא לא תופס מקום רב בחלל, וניתן למקם אותו בכל מקום – במרפסת כביסה, בין החדרים, בגינה, בגג ובמקומות אחרים.
ארון שירות מעץ מיועד לאחסון של כל סוגי הפריטים

סגנון עיצוב ארונות שירות מעץ

כל מי שתר אחר ארונות שירות מעץ עתיד לגלות שהאפשרויות העיצוביות אשר מוצעות לו הינן רבות ונבדלות אלו מאלו בפרמטרים כמו: גודל הארון, מספר הדלתות, האם הוא כולל מגירות או מגיע בלעדיהן, האם הוא מכיל מדפים או לאו וכדומה.
כמובן, שגם מבחינת הנראות של הארון האפשרויות הן רבות, כאשר ניתן לבחור בארון שירות מעץ בצבע הטבעי של העץ או בארון צבעוני וכמובן, להתאים את העיצוב לעיצוב הכללי של החלל עבורו הוא מיועד.

בטיחות – ארון שירות מעץ יהיה ברוב המקרים גבוה וצר ולכן, בחירת ארון שהינו קל יחסית כמו ארון שירות מפלסטיק לדוגמא, יכול לעלות חשש לגבי נושא הבטיחות והיציבות של הארון. לכן, חשוב לבחור ארון שירות שעשוי מעץ איכותי – עץ מלא לדוגמא ולוודא שהחומר הנבחר יהיה חזק ויציב במיוחד. כמובן, שחשוב לבחור בצורה נבונה את המיקום של הארון מתוך מחשבה לשמור על רמת בטיחות מקסימלית.

פונקציונליות – ארון שירות מעץ בעבודת נגרות בהתאמה אישית יכול לשרת אותנו למגוון רחב של מטרות לדוגמה, לאחסון כלי עבודה או לאחסון מפות ואביזרים לשבתות וחגים, כמובן רשימת סוגי הפריטים אשר יכולים להיות מאוחסנים בארון עודנה ארוכה. מכיוון שהאפשרויות הפונקציונאליות הן רבות כאשר ניתן לבחור האם להרכיב מדפים או מגירות בארון ובמידה וכן אז כמה ובאיזה עומק.
מהסיבות הללו, בטרם הזמנת ארון שירות מעץ, כדאי לעשות חושבים ולתכנן מה לאחסן באותו הארון.

פרקטיקה – אומנם כיום ארונות שירות מעץ יכולים להגיע במגוון רבים של עיצובים וחלקם אף מרשימים במיוחד. יחד עם זאת, מכיוון שבמקרים רבים ארון שירות מוצב בגינה, חצר, מרפסת או חללים אחרים בהם חשוב לוודא שהארון מחד לא יפגע במראה החלל ומצד שני חשוב שהוא יהיה זמין ונגיש ושיתאפשר להוציא או להכניס אליו דברים בצורה פשוטה ונוח

 

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן