איך בוחרים נגר לארונות בהתאמה אישית?

כמו כולנו, בגיל מסוים סביר להניח שגם אתם כבר הגעתם למסקנה שאתם לא כמו "כולם"… נכון, בחלק גדול מהדברים שאנחנו עושים אנחנו מנסים ליישר קו עם אחרים, אבל, עמוק עמוק בפנים, אנחנו יודעים שכל אחד מאיתנו שונה, יש לו העדפות שונות, אהבות שונות ושנאות שונות. אם כך, איך יתכן שמוצר, פריט לבוש או רהיט אחד ספציפי יתאים לכולנו? זוהי אחת מהדילמות המשמעותיות ביותר הנמצאת מאחורי תחומי צרכנות שונים – אופנה, לייפ-סטייל ואפילו נגרות לריהוט הבית.

יתרונותיהם של רהיטים בהתאמה אישית אצל נגר

רהיטים מעוצבים – התכנון, העיצוב וההתאמה לצרכים

בחלק מהמקרים, ההבדלים בתחומי התכנון והתאמת הריהוט עשויים להיות ברורים. למשל, אם אתם מחפשים ארונות מעץ, בחברות הרהיטים הגדולות תוכלו לשוטט באולם תצוגה רחב ידיים ולבחור את הארון, כשאתם רואים אותו משולב בסביבה שאותה בוחרת חברת הרהיטים להציג לכם. מה גם שיכולת התאמת הארון לנתונים הספציפיים ולצרכים שלכם היא מוגבלת למדי.
נגר מנוסה, לעומת זאת, יוכל לבנות לכם ארונות בהתאמה אישית לצרכים שלכם, כשהוא בונה לכם ארון מעוצב בהתאמה אישית שמתאים לא רק לטעמכם, אלא גם למידות המדויקות ולנתונים בחלל שבו עתיד הארון להיות ממוקם / משולב.

שירות מקצועי ואישי

בחברת רהיטים גדולה שבה עובדים עובדים רבים, תיאלצו להמתין לתורכם, ולעיתים, אף תטורטרו בין עובד אחד למשנהו. אתם "סתם" עוד מס', הזמנה נטולת פנים, כשלא תמיד קיים אדם שתפקידו לוודא את ביצוע ההזמנה. מובן מאליו, כי אצל נגר תזכו ליחס אישי מתחילתו ועד לסופו של התהליך, ותמיד תהיה לכם כתובת לכל בעיה או שאלה שתתעורר.

זמן אספקה

בחברת רהיטים תוכלו לקבל את הריהוט סמוך מאד להזמנה. לעומת זאת, הזמנת ארון בהתאמה אישית, למשל, אצל נגר עשויה להתארך מעט יותר זמן. אבל, על פרק הזמן הזה מפצה היכולת לקבל ארונות שהם בדיוק כמו שאתם רוצים וצריכים, כך שזה לא רק מתקזז, אלא גם מנצח את הציפייה המעט יותר ארוכה לריהוט.

איכות העבודה ואיכות החומרים

למרות, שלכאורה, חברות הריהוט הגדולות משתמשות בטכנולוגיות החדישות ביותר, בעוד שנגרים איכותיים עובדים באמצעות מכונות קטנות יותר, איכותם של הרהיטים המתקבלים זהה לגמרי בשני המקרים.

מחירים

כאן, במרבית המקרים – נכונה לכם הפתעה! טווח מחירי הריהוט משתנה, בעיקר, בהתאמה לאיכויות החומרים ואיכויות העבודה, ואינו מושפע דווקא ממקום רכישת הריהוט. יתרה מכך, כאשר מדובר על מטבחים, למשל, במרבית המקרים, מטבח ממוצע המיוצר על ידי נגר עשוי להיות זול יותר בעד כ-15% מאשר מטבח ממוצע שיוצר על ידי חברת מטבחים.

החלטתם לבחור נגר?

חשוב לבחון את רמתו המקצועית של הנגר על ידי קבלת המלצות, עיון בתיק עבודות ואף פגישה עם לקוחות מרוצים. לנגר מקצועי אמין, יהיו לא מעט כאלה, והוא אפילו ישמח להפנות אתכם אליהם!

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן