ארונות אמבטיה מעץ

ארונות אמבטיה מעץ אמורים למלא כמה פונקציות שונות במקביל. ראשית, ארונות מן הסוג הזה נמצאים באזור שיש בו אחוזי לחות גבוהים ושקיים בו סיכוי משמעותי לחשיפה למים ולרטיבות. שנית, אלו ארונות שבהם משתמשים כפתרון אחסון פונקציונאלי ולטובת חיסכון במקום. בשביל לשלב בין הדרישה האסתטית לבין הדרישה העיצובית, יש היום את האפשרות של ארונות מעץ.

באמצעות ארונות אמבטיה תלויים מעץ ניתן להשיג המון יתרונות. את הערך המוסף של ארון אמבטיה מעץ אפשר לראות כבר ממבט ראשון, בעוד אחרי כמה שנים ממשיכים ליהנות מהעמידות הגבוהה שלו בהשוואה לשאר הרהיטים וחומרי הגלם. חוץ מזה, ניתן להשקיע באופן חד פעמי בעיצוב של ארון אמבטיה עץ מלא ולאחר מכן להשאיר אותו בדירה כדי להשביח ולהעלות את ערך הנכס.

האיכויות של ארונות אמבטיה מעץ

הדרך הנכונה לבחון את האיכויות של ארונות אמבטיה מעץ היא לבדוק באיזה חומר גלם משתמשים כדי לבנות אותם. בגלל השימוש בעץ, אפשר להבטיח עמידות גבוהה של הארון לאורך זמן ולמנוע בלאי טבעי ושחיקה. עץ מלא למשל מאוד מתאימים עבור חדרי אמבטיה ושירותים, הוא יכול להתכתב עם סגנון עיצוב מודרני של חלל הפנים ואף משלים את המראה של עיצוב בסגנון כפרי וקלאסי.

חוץ מזה, עץ הוא חומר גלם שקל לעבוד איתו. מבחינת הלקוח, המשמעות היא התאמה אישית של ארונות אמבטיה תלויים מעץ בדיוק לפי המידות בחדר. אם מוסיפים למשוואה את הטעם האישי שקובע לא רק איך הארונות ייראו אלא גם מה יהיה הגודל שלהם, מקבלים רהיטי עץ איכותיים שמשדרגים את חדר האמבטיה באופן מיידי.

איך אפשר להשיג ארונות אמבטיה מעץ?

השאלה המתבקשת היא איפה בעצם אפשר להשיג ארונות אמבטיה מעוצבים מעץ בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. בגלל שהשימוש בעץ מלא מעט יקר יותר לעומת העץ הרגיל, זה אכן דורש הגדרת תקציב ספציפית. עם זאת, העץ המלא עמיד יותר בטווח הארוך ולכן משתלם להשקיע בו.

סוגים שונים של ארונות אמבטיה מעץ אפשר להשיג דרך מרסלו נגרות. כאן הדגש הוא על רהיטים שמעוצבים מלכתחילה על ידי נגר מקצועי, שמכיר את התחום ויודע איך לבחור את חומרי הגלם הכי נכונים עבור הלקוח. כאשר חומרי הגלם מתאימים לרהיטים בכלל ולחדרי אמבטיה בפרט, התוצאה תהיה איכותית.

היתרון של נגר בבניית ארון אמבטיה עץ מלא

כדאי להשיג ארון אמבטיה עץ מלא במקום שמאפשר ביטוי אישי של הלקוחות. בגלל שאחת הסיבות לשימוש בעץ היא כאמור היתרון שלו כחומר גלם שקל לעבוד איתו, זה משהו שצריך לבדוק עוד בשלבים הראשונים של החיפוש.

מרסלו – נגרות בהתאמה אישית מאפשר לרכז דרישות שונות של הלקוחות תחת קורת גג אחת. בזכות היכרות עמוקה עם התחום של ארונות אמבטיה בכלל וארונות עץ בפרט, זה ללא ספק קטלוג שאותו כדאי לבדוק מקרוב.

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן