עיצוב מטבחים קטנים

כל מה שצריך לעשות בשביל להשיג את המטרה, זה לקחת בחשבון את כל אותם פרטים אשר יאפשרו לנו לנצל את החלל בצורה חכמה, תוך שימת דגש על נושאים כגון: העדפות עיצוביות, הרגלי השימוש במטבח ופרמטרים נוספים. אחד הצעדים בהם רבים מהאנשים המעוניינים לעצב מטבחים קטנים נוקטים הוא לבחור במטבח פתוח, כזה שיעניק תחושה מרווחת. בכדי שהמטבח בכל זאת יראה תחום ומופרד משאר חללי הבית נהוג להפריד את החללים באמצעות אלמנטים ויזואליים שונים כמו צביעת הקיר של החלל המחובר למטבח בגוון קצת שונה. בכל מקרה, ההמלצה תהיה לוותר על מחיצות אשר עלולות לפגוע הן בפונקציונליות של המטבח והן בעיצוב.

באופן כללי לתכנון המקדים תהיה חשיבות גבוהה בעת תכנון מטבח קטן, כאשר בהליך התכנוני כדאי לשים דגש על פרמטרים כמו: בחירת הגוונים המתאימים, הקפדה על פתרונות אחסון חכמים – לדוגמא תכנון של נישות מיוחדות עבור מוצרי חשמל שונים כגון: תנור בישול ואפיה, מדיח כלים ובחירת תאורה מתאימה – כאשר ההמלצה תהיה לבחור בתאורה לבנה דוגמת פלורסנט.

למידע ופרטים נוספים – השאירו פרטים ונשמח לסייע

טיפים לעיצוב מטבחים קטנים:

גוון צבע למטבח – גוונים בהירים מהווים את הבחירה האופטימלית עבור מטבחים קטנים בשל היכולת שלהם להעניק תחושה של מרחב וליצור אשליה של חלל גדול יותר. ניתן גם להקנות תחושה של עומק על ידי התקנת אריחים בגוונים בהירים.

משטח עבודה נייד – אם המטבח קטן מלהכיל משטח עבודה בגודל אשר עונה על הצרכים שלכם, ניתן לרכוש עגלה על גלגלים אשר תהווה כפתרון אופטימלי אותה ניתן יהיה להוציא מהמטבח לאחר סיום השימוש בה.

לבן ובוהק – שימוש בגוונים בהירים ובראשם הצבע הלבן ובחירת אלמנטים בוהקים תעניק תחושה של מרחב – ניתן לשלב לדוגמא אלמנטים העשויים מנירוסטה.

אי למטבח – שימוש באי במטבח שהינו חלל פתוח יכול להוות מחד כדרך לתחום את המטבח ומאידך גם להוות פתרון עבור פינת ישיבה נוחה.

אחסון חכם – פיזור של מוצרי חשמל ופריטים אחרים במקומות גלויים עלול ליצור מראה צפוף ומבולגן ולכן, ההמלצה תהיה לדאוג לאחסון חכם לכל אותם פריטים.

תכנון אדריכלי – תכנון אדריכלי אשר יותאם באופן פרטני להרגלים, לצרכים ולדרישות של בני הבית, הוא בעל כוח להפוך גם מטבח קטן במיוחד לחלל פונקציונלי, מרשים ונעים לשהייה.

בהליך תכנון אדריכלי ניתן יהיה ליצור נישות עבור מוצרי החשמל, ייקח בחשבון פרמטרים כמו פתחי אוורור ייעודיים, תאורה נכונה ודגשים נוספים אשר הקפדה עליהם תאפשר בסופו של דבר את יצירת המטבח האופטימלי.

אם גם אתם מעוניינים בהליך עיצוב מטבחים קטנים ומבקשים ליהנות ממטבח פונקציונלי, פרקטי ומרשים אתם מוזמנים ליצור קשר עם "מרסלו אומנות הריהוט" המתמחים ביצירת מטבחים המותאמים אישית למלוא הדרישות והצרכים.

 

הינכם מוזמנים לבקר בעמוד מטבחים ולבחור את המבטח המושלם עבורכם.
השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם!

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן