ייצור, תכנון ועיצוב ארונות בהתאמה אישית

ארונות בהתאמה אישית הם למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי הארונות שבמסגרת הליך ייצורם, מושם דגש על התאמתם המלאה לצרכי הלקוח, גם בהיבט העיצובי (גודל, נראות וסגנון עיצובי) וגם בהיבט הפונקציונאלי (היקף שטחי האחסון בגוף הארון, נוחות השימוש בארון). ארונות אלו מיוצרים בין היתר במסגרת עבודת נגרות בהזמנה אישית והם מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מארונות המיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר בענף הריהוט.

סוגי ארונות בהתאמה אישית

עבודת נגרות בהתאמה אישית תאפשר גם לכם ליהנות מהליכי ייצור, תכנון ועיצוב של כל סוגי הארונות המותאמים לסביבת המגורים המודרנית, החל מהליכי ייצור, תכנון ועיצוב של ארונות קיר בשילוב מנגנון הזזה ו/או דלתות כנף (ארונות פתיחה), דרך הליכי ייצור, תכנון ועיצוב של חדרי ארונות ועד להליכי תכנון, עיצוב וייצור של ארונות אמבטיה.

ארון אמבטיה מעוצב

מה חשוב לדעת על הליכי ייצור, תכנון ועיצוב של ארונות בהתאמה אישית מלאה?

הליכי התכנון, העיצוב והייצור של ארונות בהתאמה אישית מלאה, מיושמים על ידי מספר מצומצם (אך איכותי) של נותני שירות המתמחים בביצוע עבודות נגרות בהתאמה אישית מלאה לכל מטרות העיצוב בסביבת המגורים המודרנית, החל מביצוע עבודות נגרות לארונות מטבח, דרך ביצוע עבודות נגרות בהתאמה אישית לארונות קיר הכוללים ארונות הזזה לצד ארונות פתיחה ועד לביצוע עבודות נגרות בהתאמה אישית המיועדות לצרכי ייצור של פריטי ריהוט שונים לסביבת המגורים, כגון: מזנונים, ספריות מעוצבות וכדומה.

כאשר מדברים על ארונות בהתאמה אישית, מדברים למעשה על תהליך עבודה המשלב בתוכו גם את תהליכי התכנון והעיצוב וגם את תהליכי הייצור מתחילתם ועד סופם. באמצעות תהליך עבודה זה, ניתן לייצר ארונות (מכל סוג) המותאמים באופן המדויק ביותר גם לצרכי האחסון הנחוצים ללקוחות וגם לסגנון העיצובי המועדף עליהם ביותר. שלבי העבודה בבתי עסק מובילים בתחום ביצוע עבודות נגרות בהתאמה אישית כוללים:

  • היכרות מקדימה עם הלקוח ואפיון מלא של צרכי האחסון הנחוצים לו בסביבת המגורים
  • נטילת מידות מדויקות של החללים בהם תהיו מעוניינים למקם את סוגי הארונות השונים
  • הצגת סקיצות עיצוביות התואמות את ממצאי שלב האפיון וצרכי האחסון הנחוצים לכם
  • בחירת סקיצה ייעודית לייצור על ידי הלקוח
  • בחירת חומרי גלם לצורך הליך הייצור
  • ייצור הארונות באמצעות ציוד מתקדם המשלב בתוכו טכנולוגיות חדישות בענף הייצור

ארונות אמבטיה בהתאמה אישית

אחד מסוגי הארונות המבוקשים ביותר בקטגוריית ייצור, תכנון ועיצוב ארונות בהתאמה אישית, הוא ארון האמבטיה המיועד לצרכי אחסון ודקורציה בסביבת חדרי הרחצה. כיום, לצד אמבטיות מעוצבות או מקלחונים יוקרתיים, תוכלו למצוא מגוון רחב של ארונות אמבטיה המותאמים לעיצובו של החלל. ארונות אלו כוללים גם דגמים של ארונות מונחי כיורים לצד דגמים של ארונות אמבטיה תלויים ודגמי ארונות נוספים המתכוננים, מעוצבים ומיוצרים בהתאמה אישית מלאה עבורכם.

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן