כל מה שרציתם לדעת על עבודות נגרות בבית

איך נראה תהליך התקשרות עם נגר?

אם אתם רוצים להתחיל תהליך של עיצוב וחידוש הבית, עליכם לקחת בחשבון שיהיה צורך בעבודות נגרות. אלו עבודות שעושים אותן כאשר רוצים להחליף את המטבח לסגנון של מטבח כפרי או מודרני, להוסיף ארונות לחדרים השונים ועוד. מה עליכם לדעת על התהליך ובפרט על הנגר שבחרתם והחומרים בהם הוא משתמש? המשיכו בקריאה ותגלו.

ראשית חשוב מאוד לפנות לנגר בשלב הכי מוקדם של תהליך השיפוץ. מדוע? זאת משום שככל שתבצעו את ההזמנה מוקדם יותר, כך תמנעו עיכובים מיותרים וגם בגלל העובדה שעליכם להבין מה תהיה העלות הצפויה ובהתאם לכך להיות מוכנים מראש עם התקציב שלכם.

הצעות מחיר מנגרים

כמו בכל התקשרות עם בעל מקצוע, חשוב מאוד לקבל הצעות מנגרים, כשיש לכם כבר תכנית מוכנה הכוללת את עבודות הנגרות שתרצו. כאשר אתם לוקחים הצעת מחיר, בדקו שקיבלתם הצעה מפורטת עד הפרמטרים הקטנים ביותר. שימו לב, אם ביצעתם את ההשוואה וחתמתם על הסכם עם הנגר, אז הצעת המחיר הראשונית הופכת להזמנת עבודה לכל דבר. חשוב מאוד, שתגדירו גם את לוח הזמנים וכמו כן את נושא התשלומים. אצל מרבית הנגרים, תצטרכו לשלם מקדמה של שליש מהתשלום והשאר במועד האספקה.

נגרות בהתאמה אישית - מרסלו אומנות הריהוט

קניית מוצרים מוכנים או פנייה לנגר?

כאשר אתם פונים לנגר מקצועי, אתם מקבלים שירות עבודות נגרות בהתאמה אישית. המוצר הזה יהיה בהתאם למידות המבוקשות, לצרכים וכמו כן בהתאם למקום שיש ברשותכם בבית. זאת להבדיל מקנייה של מוצרים מוכנים בחברות גדולות ובחנויות המוכרות רהיטים. מה שכן, יש גם לקחת בחשבון את נושא המחיר ונושא האספקה. המחירים של עבודות נגרות בהתאמה אישית יכולים להיות יקרים יותר מחברות, חנויות ורשתות וגם זמני האספקה עשויים להיות ארוכים יותר.

בחרתם בנגר? איזה עבודות ניתן לבצע?

עבודות שנגר מבצע במסגרת שיפוץ יהיו קשורות בעיקר לבניית מטבחים, ארונות אמבטיה, משטחים ורהיטים. אם מדובר על עבודות מתקדמות יותר, אפשר להזמין גם בנייה של מדרגות עץ וכמו כן קירות או אלמנטים שיכולים לצור הפרדה ועשויים גם כן מעץ.

מטבחים בהתאמה - מרסלו

ציפויים וסוגי עץ בעבודות נגרות

מבחינת ציפויים, קיימים שני ציפויים מוכרים:
פורמייקה – ציפוי פלסטי, אותו ניתן להזמין בכל מיני צבעים, מרקמים וגימורים. מדובר על חומר עמיד וחזק. פורניר – ציפוי הכולל שכבה דקה של עץ טבעי. היתרונות שלו נעוצים בכך שיש לו מראה עץ טבעי. יש לשמור עליו, שכן אם מקבל מכה, יהיה קשה לתקן את הציפוי.
מבחינת סוגי העץ, אלו הם חלק מסוגי העץ המוכרים:

עץ מלא – מדובר על עץ בצורה הטבעית שלו. הוא יקר יחסית בהשוואה לשאר סוגי העץ והוא עמיד לפגיעות ורטיבות.

חיפוי קיר עץ – חיפוי קירות בעץ ברמת גימור מושלמת ובנגרות מותאמת אישית

סנדוויץ' – מדובר על שכבות עץ המודבקות אחת על השנייה. יש סוגים איכותיים יותר ויש כאלה שאיכותיים פחות. עץ זה הוא חזק ועמיד למכות ורטיבות.

MDF – מדובר על נסורת של עץ המודבקת בלחץ. עץ זול וקל לעיבוד. מה שכן, יש לו כמה חסרונות בהם, התנפחות כאשר יש מגע עם מים ויש לזכור שמדובר על עץ חלש יחסית.

סיבית – בדומה ל-MDF, מדובר על שבבי עץ שמודבקים בלחץ. סוג עץ זה נחשב לזול יחסית, לחלש ולכזה שלא עומד טוב בפני רטיבות.

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן