היתרון של מטבחים כפריים המיוצרים בעבודת יד

בעולם המודרני בו אנו חיים, אנו רגילים שרוב הדברים שנמצאים סביבנו מיוצרים במכונות. הכל צריך להיות בכמויות ויש דרישה שצריך לספק, ונראה שמגע היד של פעם כבר לא תופס מקום משמעותי בעולם הייצור. עבודת יד בכל הקשור לייצור מטבח כפרי גם היא כבר פחות נפוצה מפעם, אך היא עדיין משמעותית ויכולה לעשות את ההבדל בין המטבח שאנו רוצים וחולמים עליו לבין מטבח שאנו מתפשרים עליו. הנה כמה יתרונות של מטבחים כפריים מודרניים המיוצרים בעבודת יד על פני אל המיוצרים על ידי מכונות כחלק מפס ייצור מתוכנן מראש.

מטבח מעוצב לבן

מטבח מעוצב לבן

שילוב עם הטבע

עיצוב מטבח כפרי שנבנה בעבודת יד הוא השילוב האמיתי עם הטבע. הוא החיבור האותנטי ביותר שניתן לדמיין. מטבח כפרי הוא מטבח שאמור להתחבר לאימא אדמה, להתכתב עם פריחה וצמיחה והאדם כידוע הוא חלק מהבריאה והטבע. זו הסיבה שמטבחים כפריים שמיוצרים בעבודת יד יתנו את התוצאה הטובה ביותר. ברגע שיד אדם, שהטבע עובד, לא יכול להיות טוב יותר מזה. ייצור מטבחים מעץ מסוגים שונים בעבודת יד דורשת גימור מקצועי וטבעי יחד עם צביעה קפדנית, ואין כמו יד אדם שתעשה את זה בצורה מושלמת.

מטבח עץ בהתאמה אישית

מטבחים עם פונקציונאליות מרשימה

מטבח המיוצר בעבודת יד על ידי איש מקצוע יכול לתת דגש על כל פרט ופרט ולדאוג לכך פונקציונאליות תהיה מקסימלית. נגר מקצועי שבונה בידיו את המטבח, יעשה את זה בהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוחות שלו. הוא יביא עימו את הניסיון שלו ויציע ללקוחות שלו בהתאם למה שהוא יודע שטוב עבורם, הוא יבין מהם השימושים שלהם במטבח (ולא לכל אחד יש את אותם השימושים) ויעשה את הכל על מנת שהם יהיו נוחים עבורם כמה שיותר, ובסופו של דבר, בשל היותו בונה ידנית את המטבח ומעצב אותו, הוא יוכל לבטא את כל הרצונות, הצרכים והדרישות הללו.

עיצוב ייחודי

לא משנה איזה נבחר, אם הוא יהיה מיוצר על ידי מכונה הוא יהיה דומה למטבחים אחרים באותו העיצוב. מכונה היא מכונה ואי אפשר לברוח מזה, ומי שמחפש עיצוב ייחודי, מי שמחפש את ה"טאץ'" הלא שגרתי של הנגר ימצא אותו רק בייצור בעבודת יד.

למה דווקא ב"מרסלו אומנות הריהוט"?

רוצים מטבח כפרי איכותי, המשלב חלל שתתרגשו כל פעם מחדש להיכנס אליו ולעבוד בו?, אם אתם רוצים "טאץ'" ייחודי, יפה ואומנותי, ב"מרסלו אומנות הריהוט" תוכלו לקבל את כל אלו. ב"מרסלו אומנות הריהוט" עובד צוות מקצועי ואיכותי המנוהל על ידי בעל החברה – מרסלו ביאלוסטוצקי, צוות בעל ניסיון רב שישמח לבנות לכם מטבח כפרי אותנטי שעונה על כל הצרכים שלכם ומספק לכם את החוויה אותה אתם רוצים לחוות כל פעם מחדש. המחירים הוגנים ויש הקפדה על עמידה בזמנים שנקבעו.

ראיתם מטבח מעוצב העונה לדרישות שלכם? השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם, או צרו איתנו קשר במספר 072-3316122 ונגשים לכם חלום!

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן