מהו הגודל האידיאלי של ספריית עץ?

בעידן הדיגיטלי של ימינו, תפקידה של הספרייה כבר אינו משמעותי לאחסון ספרים כפי שהיה בימים עברו. כיום, הספריות קיבלו טוויסט אחר, שונה ועיצובי יותר. אין זאת אומרת כי כיום הספריות הן אינן פונקציונאליות, נהפוך הוא, הספריות של ימינו פונקציונאליות מאי פעם, רק שבנוסף לספרים, הן מתמודדות עם אתגרים נוספים, כגון שימוש בהן כמחיצות להפרדה בין חללים, כ"בית" לאחסון הטלוויזיה או מערכת המולטימדיה שבסלון וכן הלאה. קל, אם כן, להבין, כיצד, בקלות רבה, הספרייה עשויה להפוך לאלמנט העיצובי החשוב ביותר בכל חלל שבו תמקמו אותה.

מהו גודלה האידיאלי של ספרייה עשויה מעץ?

קשה לדבר על גודלה האידיאלי של ספריית עץ, שהרי, כפי שהבהרנו בתחילה, ספרית עץ אמורה להיות ספריה מעוצבת אישית, על פי צרכיכם הייחודיים. כי, מן הסתם, בבית אחד ספריית עץ תצטרך להכיל עציצים ופסלונים, בעוד שבבית אחר, ספריה מעוצבת תהווה מחיצה המפרידה בין המטבח לפינת האוכל, ובמקרה כזה, גודלה ועיצובה יצטרכו להיות שונים לגמרי. אל עניין ספריה מהתאמה אישית נחזור בהמשך, אבל כרגע, אנחנו עוסקים בעניין המידות. למרות, שככלל, לא ניתן לקבוע גודל אידיאלי בעניין ספריות מעוצבות מעץ, עדיין, ישנו נתון שהוא הרבה פחות ורסטילי, ואף הוא קשור לעניין ספריות מעוצבות – עומקם של המדפים שבאותן ספריות מעץ. עומקן הסטנדרטי של ספריות מעוצבות עומד על 30 ס"מ, אבל, אם תמדדו ספרים שונים בביתכם, תגלו שרוחבם נע, בממוצע, בין 20 ס"מ ל-25 ס"מ, רוחב חלקם אפילו פחות מכך. לעומתם, קיימים ספרים או אלבומי תמונות שרוחבם מגיע אף ל-35 ס"מ, כלומר, עומקה של הספרייה הממוצעת יצטרך להיות בין 20 ל-35 ס"מ. אבל, כל פתרון שתמצאו, תלוי, בראש ובראשונה, בשטח העומד לרשותכם.

ספריות מעוצבות לסלון - מרסלו אומנות הריהוט

עבודות נגרות בהתאמה אישית – הפתרון האולטימטיבי ללקוח הסלקטיבי

חשוב לדעת כי את הספרייה ניתן להכין באמצעות התאמה אישית לצורך בשילוב מספר יחידות שעומקיהן שונים. אם המקום העומד לרשותכם הוא צר, תכננו ספריית עץ בעומק 20-22 ס"מ כשהיא מיועדת לספרים הצרים יותר, ובמקום רחב יותר, מקמו יחידה שעומקה 35 ס"מ, שתהיה מסוגלת להכיל את הספרים הרחבים והגדולים יותר. תוכלו להצמיד את היחידות זו לזו, להפריד ביניהן, להפוך אותן למודולאריות ו"לשחק" איתן לפי הצורך שלכם – כל זאת, כמובן, כאשר המדובר על ספריות המיוצרות בהזמנת עבודות נגרות בהתאמה אישית ויוצאת עם גימור מושלם

לסיום, הרשו לנו לחלוק איתכם טיפ מעשי:

בטרם תזמינו את הספרייה הכוללת נגרות בהתאמה אישית, הקדישו מעט זמן להכנת "שיעורי בית" ואפיינו במדויק את הצרכים שלכם. אם הספרייה מיועדת לספרים, מדדו את הספרים ומיינו אותם לקבוצות שיתנו לכם מושג על העומקים המקסימאלי והמינימאלי ועל כמותם של הספרים מכל סוג. עבודה מקדימה דומה תצטרכו לעשות גם אם אתם מתכוונים להזמין ספריה לכל מטרה אחרת!

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן