כמה זמן מחזיקה מעמד ספריה מעץ שבנה נגר מקצועי?

בשנים האחרונות, ספריות מעוצבות הפכו לפריט עיצובי שימושי ופופולרי ביותר, אותו ניתן לראות בבתים רבים, משרדים, בתי עסק וכדומה. ספריה מעץ אינה משמשת רק כמקום לאחסנת ספרים, תמונות ופסלי אומנות אלא היא רהיט פרקטי ומרשים, בו ניתן להשתמש למטרת חציצה בין שני חללים בלי לחסום את המרחב לגמרי. כך לדוגמה, ניתן לשים ספריה מעוצבת שתחצוץ בין המטבח לבין הסלון או בין הסלון לפינת העבודה. כמו כן, ספרית עץ ניתן למקם בסלון, בחדר העבודה, בחדר השינה, בחדר הילדים ואפילו במטבח. לאור ההשפעה הרבה של ספריה מעוצבת על הסגנון העיצובי של כל החלל, מומלץ לבחור בדרך של נגרות בהתאמה אישית ולא להתפשר על רכישת ספריה מעץ כמוצר מוכן.

באילו חומרי גלם משתמשים?

כיום, ישנו מבחר עצום של חומרי גלם המשמשים נגר מקצועי בעת בניה של ספריות מעץ לסלון או לכל מקום אחר, בהתאם לצרכים ולטעם האישי של הלקוח. כך, ניתן לבחור ספריה מעץ מלא טבעי כגון אלון, אורן או אגוז, ספריית עץ לבידים (סנדביץ'), בוצ'ר בלוק, סיבית או נסורת דקה (MDF). במסגרת עבודת נגרות נעשה גם שימוש בחומרים כגון ברזל, זכוכית, אלומיניום, צבעי לכה, קנטים וציפויי עץ שונים.

ספרית עץ חזקה במיוחד

מדוע כדאי לקנות ספריה בהזמנה אישית מנגר ולא כמוצר מוכן?

אחד היתרונות המרכזיים הוא שנגר מקצועי בונה ספריות מעוצבות פרקטיות ויפות, המיוצרות במידות ספציפיות לפי הצרכים שלכם ומגבלות המקום, כך שניתן לנצל באופן מיטבי את כל החלל. בנוסף, נגרות בהתאמה אישית מאפשרת להתאים את המידות והגודל של ספריות מעץ לשאר הרהיטים הנמצאים סמוך אליהן וכן לבחור את הרווח המתאים ביותר ואת המשקל של המדפים כך שהן יכילו את כל החפצים, הפריטים והספרים שאתם מעוניינים לאחסן בה.

מבחינת העיצוב, אתם מקבלים יד חופשית להגשים את הפנטזיות שלכם ויכולים לשלב בספריה מגוון אלמנטים מיוחדים, מגירות ודלתות בגודל ובסגנון המועדף עליכם.

איכות החומרים: הבחירה בעבודת נגרות בהתאמה אישית שעושה נגר מקצועי מבטיחה לכם שקט נפשי בידיעה שהוא משתמש בחומרים הטובים והחזקים ביותר, כך שיעמדו בעומס מבחינת המשקל של הפריטים וכן אתם יודעים שהספריה תחזיק מעמד ותשמש אתכם לשנים רבות.

הקפדה מקסימלית על נושא הבטיחות: אמנם ספריה מעץ היא רהיט מעוצב ובעל נוכחות יפה ומרשימה, אולם יש לדאוג שהיא גם תהיה חזקה, יציבה ובטיחותית לשימוש ולא תקרוס חלילה. לכן, חשוב לתכנן את הספריה ואת עובי המדפים לפי המשקל הכולל שהיא אמורה לשאת. כמו כן, יש להקפיד לעגן את הספריה לרצפה, לאחד מהקירות או לתקרת החדר.

מבחינת זמני האספקה של מרסלו עבודות נגרות והזמינות, נגר מקצועי לרוב יהיה גמיש יותר מחברות ורשתות מוכרות וגדולות, כך שאתם זוכים לקבל שירות מהיר ואיכותי.

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן