היתרונות של מטבחי עץ

בונים? משפצים? רוצים לחדש את סביבת המטבח הביתי? זה הזמן לדעת הכול על היתרונות של מטבחי העץ המודרניים.

מטבחי עץ הם הגדרה כוללת לכל סוגי המטבחים בסגנון עיצוב כזה או אחר, המיוצרים במלואם מסוגי עץ שונים. עד לפני מספר שנים, נהוג היה לסווג את מטבחי העץ לסגנון עיצובי עיקרי של מטבחים כפריים, אך שילוב של טכנולוגיות ייצור מתקדמות מהשנים האחרונות בתעשיית המטבחים, תאפשר גם לכם ליהנות ממטבחי עץ בסגנונות עיצוב נוספים, לרבות, מטבח עץ בסגנון מודרני,  מטבח עץ בסגנון הייטקיסטי ומטבח עץ בסגנון אקלקטי המשלב בין מספר סגנונות עיצוב. לפניכם, רשימה של היתרונות המרכזיים ביותר של מטבחי העץ שיכולים להתאים לכל סגנון עיצובי המועדף עליכם לסביבת המטבח הביתי.

היוקרה הנצחית של עץ מלא

עץ מלא, נחשב לאחד מחומרי הגלם היוקרתיים ביותר בסביבת המגורים, ואין זה משנה היכן ואיך בחרתם לעשות בו שימוש, בדלת הכניסה לבית, בדלתות הפנים, בריצוף הפרקט או בארונות המטבח, בכל דרך ושימוש העץ המלא יעניק לכם את היוקרה הנצחית שלו.

התאמה אישית לכל סגנון עיצוב

מעבר לעובדה שמדובר בחומר גלם עם יוקרה נצחית, לעץ מלא יתרון משמעותי נוסף הקשור לאפשרויות העיצוב שלכם, וזאת לנוכח העובדה שניתן להתאים אותו לכל סגנון עיצובי נדרש, בין אם מדובר במראה מטבח כפרי ובין אם מדובר במטבח עץ מודרני. כיום, הודות לטכנולוגיות ייצור מתקדמות בתעשיית המטבחים העולמית, ניתן לעשות שימוש בעץ המלא במגוון רחב של דרכים שונות בהתאם לכל סגנון עיצוב המועדף עליכם ביותר.

בנוסף, ההתאמה האישית של מטבחים מעץ, קשורה לגודל המטבח העומד לרשותכם ולהיקף שטחי האחסון והעבודה הנחוצים לכם בסביבת המטבח. כיום, לצד המטבחים התעשייתיים המשווקים באופן מובנה, תוכלו ליהנות גם ממלאכת נגרות אותנטית לייצור מטבחים מעץ בהתאמה אישית מלאה על פי מידה מדויקת ובהתאמה מלאה לכל צרכי ודרישות הלקוחות.

מטבחים מעץ בהתאמה אישית - מרסלו נגרות

עמידות גבוהה לאורך שנים

מטבחים מעץ מתאפיינים בעמידות גבוהה לאורך שנים גם בהיבט הפרקטי וגם בהיבט העיצובי. בהיבט הפרקטי, מטבח מעץ הוא בעל עמידות גבוהה לכתמי לכלוך ושומן המצטברים בסביבת המטבח עם הזמן, ובהיבט העיצובי, העץ שומר על המראה שלו באמצעות פעולות תחזוקה כאלו ואחרות להן תדרשו.

סוגי מטבחים מעץ

כאשר מדברים על מטבחים מעץ, מדברים בדרך כלל על שני סוגים עיקריים של מטבחים, המטבח הכפרי והמטבח בסגנון פרובאנס. יחד עם זאת וכפי שציינו לעיל, לנוכח כניסתן של טכנולוגיות ייצור מתקדמות לתעשיית המטבחים העולמית, ניתן לייצר באמצעות לוחות עץ מלא יותר ויותר מטבחים בסגנון מודרני והייטקסיטי המתכתבים עם סגנונות עיצוב חדשניים יותר.

מטבח עץ מלא כפרי – מה חשוב לדעת?

המטבח הכפרי מעץ מלא הוא בדרך כל מטבח עץ אלון או אלון מבוקע, כאשר האלמנטים הנוספים הנלווים לחומר הגלם העיקרי של העץ המלא כוללים בתוכם פרזולי ברזל עדינים. המטבח הכפרי הוא אחד מסוגי המטבחים הנפוצים ביותר בעולם וזאת לנוכח העבודה שהוא מתאפיין בסגנון טבעי המעניק תחושה ביתית, חמימה ומשפחתית.

מטבח עץ מלא בסגנון פרובאנס – מה חשוב לדעת?

מטבח פרובאנס הוא למעשה מטבח המיוצר בהשראת אזור פרובאנס שבדרום צרפת, אזור המתאפיין בין היתר במטעי כרמים. על אף היותו משויך לסגנון הכפרי, מטבח פרובאנס נחשב לנועז יותר מכיוון שהוא משלב בתוכו גימורים גסים לצד צבעוניות עזה יותר. כמו כן, מטבחי פרובנאס נחשבים למטבחים ביתיים המשתלבים באופן הרמוני יותר עם אלמנטים עיצוביים בעלי אופי

לצפייה בקטלוג מטבחים מעץ המיוצרים בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוחות לחצו כאן

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן