ארונות אמבטיה מעץ

כבר לא מעט שנים בהן המודעות לתחום עיצוב חדרי האמבטיה עולה, וקיים היצע רב של ארונות אמבטיה מעוצבים בסגנונות שונים ומרשימים ביותר. בחברות היצרנים מודעים לעובדה שהדבר הראשון ממנו מתרשמים כאשר נכנסים לחדר האמבטיה יהיו דווקא הארונות. אלו יקבעו את הטון העיצובי והמרשים של כל חלל האמבטיה. לכן, הצעד הראשון שכדאי לעשות במקרים שבהם החלטתם לשפץ את חלל האמבטיה יהיה בחירה של ארון מתאים ורק לאחר מכן יש לבחור את כל שאר הפריטים שיתמזגו באופן ססגוני והרמוני עם הארון שלכם.

כל מי שמבין בתחום עבודות נגרות בהתאמה אישית יאמר לכם ודאי שעץ הוא החומר הכי לא פרקטי לאמבטיה, זאת בשל הלחות והמים שנמצאים בחלל הזה רוב הזמן. מים הם האויב הנצחי של העץ, כשמודבר בארונות ומדפים ולכן לא כדאי להפגיש בין שני אלה. אך גם לעבודות יש קץ, והיום אתם תוכלו ליהנות מסוגים שונים של ארונות  העשויים מעץ מלא. זאת בזכות טכנולוגיה מודרנית וחדשנית שמאפשרת לארונות להיצבע בגימור שלא מתיר שום חלחול של לחות או מים לתוכם.

ארונות אבמטיה תלויים

ארונות אמבטיה מעוצבים מעץ

חדר האמבטיה הוא המקום המושלם להתפנק בו בתום יום עבודה ארוך ומתיש, לכן חשוב שהחלל יהיה לטעמכם וישרה אווירה נעימה במיוחד. לצורך זה יש לדאוג שכל הריהוט בחלל הרחצה יהיה פרקטי, נגיש ויעיל שיאפשר אחסון של כל פריט שאותו תרצו בחלל, כגון – מגבות, מקל תלייה למגבות, אחסון נאה לכל התכשירים כמו גלילי נייר טואלט, תמרוקים, סכיני גילוח ועוד. בהזמנה של הארונות לחדר הרחצה תקבלו מפרט טכני שיכלול בתוכו את החלוקה של המגרות, את הגודל של הארון והנפח שלו, וכל אלה ישולבו יחד עם עיצוב ארון אמבטיה מעץ מרהיב ביופיו.

איך ארונות עץ מתאימים את עצמם לסגנון של האמבטיה?

ארונות עץ ישר זורקים אותנו לסגנון הקלאסי שהוא העיצוב הכפרי ולסגנון פרובנס המהודר. אך היום, בעזרת הגמישות העיצובית שהם מעניקים תוכלו להעניק להם צביון מודרני ושיקי במיוחד. תוכלו לבחור בגוונים שונים כמו שמנת, תכלת, אדום ולבן כשכל צבע יספק סגנון עיצובי אחר.

כנסו לצפייה בקטלוג ארונות לאמבטיה בכל סגנונות העיצוב

 

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן