ארונות אמבטיה תלויים

ארונות אמבטיה תלויים אינם דומים לארונות רגילים שמונחים על הרצפה. בדרך כלל הם יהיו ארונות אמבטיה קטנים וקצרים יותר מבחינת גובהם. מכאן למעשה אפשר להבין את היתרון הראשון שלהם: הם חסכוניים מאוד במקום. ארונות אלו מחוברים אל הקיר על ידי הברגה המתבצעת במקצועיות על ידי המתקינים, בדרך כלל מטעם החברה שבה רכשתם את הארון.

התרשמו ממגוון ארונות אמבטיה תלויים דגמי 2021!

בכל חדר אמבטיה יש ארון אמבטיה מראה והאווירה, אך החכמה היא לא רק להציב ארון אלא בעיקר להתאים ארון לחלל החדר. מן הסתם, אם אתם מחפשים ארון אמבטיה לבטח נתקלתם בהתלבטות אם כדאי לבחור ארונות אמבטיה תלויים. מה היתרונות של ארונות תלויים? האם הם בטיחותיים? ועוד..

ארונות אמבטיה תלויים – עיצוב מרווח ועדין יותר

נכון להיום בעידן המודרני, ארונות אמבטיה מעוצבים ותלויים עשויים לשדרג את חדר האמבטיה והחלל כולו. כאשר מותקן באמבטיה ארון תלוי, העיצוב הופך להיות עדין יותר, על מנת שהתחושה שתתקבל תהיה מרווחת יותר כיוון שהארון לא חוסם את הרצפה עם תכנון פונקציונלית עליונה. בנוסף, יש אפשרות להשתמש בחלל שנוצר מתחת לארון אם תמצאו לו שימוש הולם כמו הנחת סל כביסה דקורטיבי לדוגמה או משקל דיגיטלי. עיצוב עדין ואלגנטי יכול להתקבל בדרך של בחירה מתוך דגמים רבים של ארונות אמבטיה תלויים מעוצבים. חשוב לזכור כי מידות נכונות הן מרכיב חשוב להשלמת הפונקציונליות לצד חומרי גלם איכותיים, חלוקה פנימית, גימורים, סגנון ועוד.

עמידות טובה לאורך זמן – האם זה חשוב?

לבחירה של ארון אמבטיה תלוי יש עוד יתרונות מלבד העיצוב, שעליו נדמה כי אין עוררין. אפשר להבין כי מטבע הדברים ארון אמבטיה חייב להיות רהיט עמיד מאוד, שכן הוא מוצב בחדר רטוב במיוחד. ארונות אמבטיה קטנים או גדולים, רחבים או צרים, כאשר הם תלויים העמידות שלהם תשתפר פלאים. המים שיוצאים מהמקלחון או מווילון האמבטיה שלכם לא יגיעו לארון בכל מקרה, ולבטח לא יצטברו במרווח בינו לבין הרצפה, מה שיגרום לשחיקה. כמו כן, קל יותר לשטוף ולנקות את חדר האמבטיה כאשר הארון תלוי, וככלל זו נוסחה לעמידות משופרת.

אנו ממליצים לכם להגיע לאולם התצוגה שלנו וליהנות ממגוון הכולל איכות בלתי מתפשרת עם מחירים המתאימים לכל כיס.

רוצים לקבל פרטים נוספים? השאירו פרטים!

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן