איך לבחור מטבח לבית מעץ

המטבח הוא הלב הפועם של הבית ולכן אנשים רבים רוצים לייצר בו אווירה חמה, מזמינה ונעימה. כדי לעשות זאת, בחירה בריהוט עץ יכולה להיות מושלמת עבורכם. עץ הוא חומר על זמני שמוסיף אופי רב למטבח, מבלי לוותר על אסתטיקה ואלגנטיות. בחירת מטבח מעץ היא בחירה שכוללת בתוכה שיקולים שונים, ביניהם עמידות, אסתטיקה, פרקטיות ועוד. במאמר זה נדריך אתכם איך לבצע את תהליך בחירת המטבח, ונספר לכם עוד על היתרונות של עץ בחלל זה.

סוג העץ

אחד הגורמים הראשונים שכדאי לכם לקחת בחשבון בעת בחירת מטבחים מעץ הוא סוג העץ. הסוג שתבחרו ישחק תפקיד משמעותי במראה ובתחושה שבמטבח. לכל סוג של עץ יש צבע, מרקם וטקסטורה אחרת. אפשר לבחור בעץ אלון, עץ מייפל או עץ אגוז- שהם בעלי גוונים יפים ומביאים את האישיות הייחודית שלהם לעיצוב המטבח. כדאי לקחת בחשבון גם את פלטת הצבעים הנוכחית של הבית שלכם כדי שסוג וצבע העץ ישתלבו בה היטב.

מהם היתרונות של מטבח עץ?

לעץ יש יתרונות רבים, וזאת הסיבה שרבים בוחרים בתי עץ למגורים. המראה של עץ הוא יוצא דופן ואף פעם לא יוצא מהאופנה. עץ מייצר חמימות, נוחות ותחושה טבעית בחלל והופכת אותו למזמין במיוחד. הוא יכול להשתלב גם בסגנונות מסורתיים וגם עכשוויים, מה שהופך אותו לחומר רב תכליתי במיוחד. מדובר גם בחומר עמיד וחזק במיוחד שיכול לעמוד בפני בלאי יומיומי- על כן זוהי השקעה מוצלחת.

גימור ועיצוב

עץ יכול לבוא עם גימור, עיצוב וטקסטורות שונות שלהן השפעה גדולה על המראה של המטבח. יכולים להיות עיצובים בהירים שיכניסו אור פנימה או כאלה כהים יותר שמייצרים תחושת עומק ועושר. יש רהיטי עץ שמגיעים סגנון כפרי וביתי- וכאלה שמעוצבים בצורה מודרנית ומינימליסטית. כל אחד מהם יכול לקחת את המטבח למקום אחר- ואתם אלה שבוחרים!

מטבח עץ מודרני בהתאמה אישית

ארונות ומשטחי השיש

הארונות שבמטבח והמשטחים שבו הם מרכיבי מפתח בחלל. ניתן לשלב ארונות עץ עם משטחי שיש או גרניט שייצרו שילוב הרמוני בין החומרים. בחרו במשטחי עבודה שמנוגדים לארונות כדי לייצר עניין ויזואלי, או לחילופין- בחרו במראה אחיד ומגובש על ידי התאמת גווני העץ והשיש. אתם יכולים להזמין גם עבודות נגרות בהזמנה אישית שישלבו בין האלמנטים השונים שבחרתם בצורה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.

איפה לשלב עץ במטבח?

עץ במטבח יכול להשתלב באלמנטים שונים בחלל. כמו שכבר ציינו, הבחירה הפופולרית היא בארונות המטבח. אבל ניתן לבחור גם ברהיטי עץ אחרים, כגון שולחנות וכיסאות. אלה יוסיפו לאווירה ויהיו נעימים בעת בישול, אירוח וכדומה. אפשר לבחור לשלב גם חיפוי קיר עץ ולהפוך את המטבח שלכם לאחד שלקוח מתוך סרט. אתם יכולים לבחור עבודות נגרות מיוחדות כדי לשלב את מרכיבי העץ ברהיטים שונים בחלל, שיהיו גם פונקציונליים, גם אסתטיים וגם עמידים.

תחזוקה

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא התחזוקה. מטבחי עץ דורשים תחזוקה שוטפת כדי לשמור על המראה שלהם. ודאו שהעץ שאתם בוחרים אטום היטב כדי שהוא יישמר מפני לחות, כתמים ולכלוך. שימו לב שיש לנקות היטב את רהיטי העץ במטבח עם מוצרי ניקיון עדינים, כך שהוא יישמר במראה המקורי שלו לאורך זמן.

תקציב

כמו בכל בחירה של ריהוט לבית, גם התקציב הוא שיקול. מטבחי עץ יכולים להשתנות במחיר שלהם בהתאם לסוג העץ, האיכות שלו, מורכבות העיצוב וכדומה. אם הזמנתם רהיט נגרות בהתאמה אישית- זה יעלה יותר מאשר אם הזמנתם דגם פשוט למכירה.

למה לבחור בנו?
ציוד וטכנולוגיה מהחדישות בעולם
מאשרים עבודה אל מול סקיצות בלבד
יחס מאוד אישי וחם
Call Now Button דילוג לתוכן